8 Haziran 2015 Pazartesi

az evvel bir video seyrettim ama ne video. müslüman hatun kişisinin er kişisine karşı vazife ve görevleri, sadakallahülazim! kocandan izin almadan evden çıkmayasın, kimseyi evine almayasın, baban ölüm döşeğinde olsa bile ona bir tas su vermeyesin, senin en büyük ibadetin evinde çocuk bakmaktır unutmayasın, kocan seninle sevişmek isterse zinhar onu geri çevirmeyesin, osurma sıçma aman ondan habersiz. regli mi olacaksın kocana sor! ben böyle bir kadın tanımıyorum. tanıyanınız varsa benden selam söylesin cennet onun ayaklarının altında garanti! ben böyle videoları nereden buluyorum, oysa masum masum eğlenceli şeyler seyrediyordum. uzun ve yorucu günün ardından biraz olsun gülmek için. sayfayı yapan er kişiyi merak ettim yayınladığı şeylere bakayım dedim mevlanacı çıktı. ben zaten sevmem şems mevlana. ben yaradılanı yaradandan ötürü sevemem arkadaş mizacıma ters. ben yaradılanı insan olmayı becerebildiği ölçüde severim. böyle diye diye evlere hapsettiniz kadınları, okutmadınız, köle cariye yaptınız... ondan sonra gavatın karısı doğuracak, aman efendim kadın doktor gerekmiş. bir senin karında var o cinsel organ! o zaman kızını niye okutmadın a pezevenk. annelerini tenzih ederim ama tam orosbu cocuğu bunlar! yanlış anlaşılmasın ben karaktere küfür ediyorum ( ya da anlayın bana ne!) hatta çok sevdiğim bir arkadaşım, dünyanın dörtte üçü su değil orosbu çocuğu biz bu yüzden bu kadar acı çekiyoruz derdi. bu ibneler de onlardan işte. orta asyada ne güzelmiş. çin arşivlerinde bulunan ilk türk izlenimleri, onların kadınları tıpkı erkekler gibi kımız içiyor, ata binip kılıç kalkan kuşanıyor. dedem korkutun hikayelerinde kız koca adayıyla güreşir eğer erkek mağlup gelirse onunla evlenir. ha canı evlenmek istemiyorsa da türlü hilelere baş vurur. yanına en sağlam hatunlardan bir kaçını alırda boğaç oğlunu dağlara aramaya gider. kılıç kuşanır kuş kuşlar av avlar. çinlilerle savaşır. hadi onu geçtim kurtuluş savaşında erkekler kadar savaşan kadınlar var. biz bunlara uyarsak boku yedik. eşyasın sen öyle de kal! erkek dediğin ne ola, kapıma bağladığım köpek!

Hiç yorum yok: