2 Ocak 2017 Pazartesi

Şanslı bir insan görünce bazen seni de Allah yarattı beni de Allah yarattı şarkısını söylüyorum. Ama bazen de şanslı piç demekten kendimi alıkoyamıyorum. 2016 bitti yeni bir yıl geliyormuş. Dünün bugünden, yarının diğer günden ne farkı var? Olaylara iyi yönünden bakmaya çalışıyorum. Bakıyorum bakıyorum da ben bir bok göremiyorum. Daha önce söylemiş miydim şanslı insanlardan nefret ediyorum. Bunun yanında kendi şansımı kendim yaratmayı seviyorum. Kendi şansımı yaratırken çok yorulduğum zamanlarda ' sıçayım sizin şansınıza ' demekten kendimi alamıyorum. Bu dünyada büyük olsun küçük olsun herkes birbirinin itini köpeğini koruyup kolluyor. Yani Ankara'da dayınız yoksa sizden bir bok olmaz. İş Merkezi babanızınsa saat 12'de gelir 6'da çıkarsınız. Aman böyle boktan işler işte. Kendi gücüyle bir yere gelmeye çalışan insanlarında götünü yırtması gerekiyor...

Hiç yorum yok: