4 Nisan 2009 Cumartesi

Sevgili Berrin'in bana yolladığı mim hakkında düşünüyorum bir kaç gündür. Bu mime öyle çabuk cevap veremezdim. Düşündüm taşındım ama birer cevap veremeyeceğime iyice emin oldum =)


1. Çocukken .......... kaçırdım.
Çocukken altıma kaçırdım ( kaçırma noktasında aklıma başka birşey gelmedi :)
2.Çocukken........yoksundum.
çocukken kendi evimin bahçesinde dilediğim gibi oynamaktan yoksundum. Annem ve babamla yeteri kadar vakit geçirmekten yoksundum. çoğu zaman mutlu olmaktan yoksundum...
3.Çocukken ........ yaralanmış olabilirim.
çocukken kırmadığım yerim kalmadı. Ama en çok dizlerimi yaralardım
4.Çocukken ........ olmayı hayal ederdim.
Her dakika fikir değiştiren bir çocuktum. Heralde çocukken her mesleği bir gün olsun denemek isterdim
5.Çocukken ....... isterdim.
Dünyanın tüm hayvanları benim olsun isterdim. Yıldızlara dokunmak ve ayın üzerinde yürümek isterdim. Zamanda yolculuk yapmak isterdim. Gemiyle ölene dek gezmek isterdim. En önemlisi kanatlarım olsun isterdim...
6.Evimizde asla yeterli ....... olmadı.
Evimizde asla yeterli huzur, mutluluk olmadı. yeteri kadar hayvanda olmadı :)
7.Çocukken daha fazla .......... ihtiyaç duyardım.
Çocukken daha fazla oyun oynamaya, ağaçlara tırmanmaya, meyve yemeye... ihtiyaç duyardım
8.Bir daha asla ........... göremeyeceğim için üzgünüm.
Göremeyeceğim için değil ama, salıncağa koşarken o hazzı duyamayacağım, dünyaya ve insanlara dair yeni şeyler öğrendikçe o çocukca sazan çoşkunluğunu yaşayamayacağım için üzgünüm.
9.Yıllar boyunca ......... merak ettim.
yıllardır, melekleri, şeytanları, cenneti, cehennemi ve Allah'ı merak ederim. He bir de en çok merak ettiğim melek Azrail :)
10. .......... kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım.
kayıplardan arta kalan şeylerin aslında büyük tecrübeler olduğunu fark ettikten sonra hiç birini umursamadım...

mim manikim' e gidiyor =)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de derdim kim ki, nasıl bir şey ki azrail, herkesi alıp götürüyor :) şoför gibi bir şeydi sanki :)

kaldırımçocukları dedi ki...

ben hiç bu açıdan bakmamıştım =) şoforluk yakışır ama hehe

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler nagişim =)hemen yazıyorum mimi. bi de seninkileri de çok beğendim, o kadar içten ve dürüst yazmışsın ki...

kaldırımçocukları dedi ki...

ben teşekkür ederim asıl =) okuyorum hemen