22 Mart 2008 Cumartesi

Sevdaya Buladık Birbirimizi


Senin anına diye aldım kalemi aylar sonra elime...


Bitmez umutlar
Bitmez sevdalar
Tükenir yarınlar

Karanlığın içinden kopup gelen ve tenimi okşayan rüzgar...
Unutma seninle kederlendim, sevindim, ümitlendim, erteledim, ertelendim ve tükendim. Senin ruhunda ki dalgalanmalar benim ruhumda fırtına gibi koptu, yankılandıkça yankılandı ruhunda ki çığlıklar ruhumda. Sen sonu görünmeyen yollara girdiğinde peşinden beni de sürükledin. Ne vakit doldurdun cebine yalanları, aynalara bakmaktan korktun bende bakmadım aynalara. Hüzünler takışını seyrettim gece karanlığı saçlarına, kahverengi gözlerinden dökülen bir damla yaşta boğuldum.İğne iğne battı yüreğime serdelenişlerin. Sen gece üç beş trenlerinin geçişini seyrettin, dinledin raylardan kopup yüreğini sızlatan sesi, ben seni seyrettim.
Muharebe meydanında yanındaydım, bayrağı yere bırakıp dönmek istediğinde seni durdurmaya çalıştım. Yorulmadık ikimizde, bitmedik, kirlenmedik... Sevdalandık ve sevdayla bütünleştik. Birbirimizi soymet sevdalara buladık.
Hayatın başındaydık, karşılıklı şen kahkahalar attık, afyon çekmiş ruhumuzla. Umutlandık ve umutlandıkça umutlandırdık. Ters tepkiler yarattı çoğu zaman hüzünler ruhumuzda. Birlikte aynı mısralara kilitledik gözlerimizi, Bağıra bağıra aynı mısraları okuduk, aynı türküleri söyledik. Caddelerde gezinirken attığımız adımlar aynı hürriyet içindi. Kimi zaman temiz havayı çektik ciğerlerimize arınalım diye, kimi zamansa kirli ciğerlerimizi daha da kirletmek için pis hava çektik doya doya korkmadan, utanmadan. Farkında olmadan aynı umutlara uzattık ellerimizi.




Ebedi ve edebi aşkımızla bütünleştik, sevdaya buladık birbirimizi

3 yorum:

ilham perisi dedi ki...

Öncekiler de güzeldi ama bu yazıyı çok beğendim.Tebrik ederim k.çocukları..

ilham perisi dedi ki...

Hee aklıma gelmişken çay krizindeyim gelip demleyin şu gariban yaratığa.

kaldırımçocukları dedi ki...

demleyek bacım. sen iste biz günde en az iki kere demliyoz =)